ALTIJD OP MAAT, ALTIJD PERSOONLIJK
HET BELANG VAN TEKST
Noem het teksten of copy, maar het vinden van de juiste woorden is ontzettend belangrijk voor ieder project. Of het onderwerp kunst, cultuur, merkidentiteit of reclame is, leesbaar moet het zijn. En ook treffend, foutloos, afwisselend en bovenal: een beetje creatief. Laten we daarnaast de rol van Google niet vergeten. Online zijn goed en slim geschreven teksten beter vindbaar voor zoekmachines.
HET BELANG VAN HET VERHAAL
Een boek kan de beste vorm zijn voor het overbrengen een verhaal, maar soms biedt een online campagne meer mogelijkheden. Om een groter publiek te bereiken bijvoorbeeld, of om los te komen van een vaste locatie. Soms bestaat een verhaal uit meerdere lagen en is een combinatie tussen oude en nieuwe media de oplossing. Ctrl Art Delete vindt voor iedere boodschap de juiste toon, in de juiste vorm. Ik denk mee vanaf het allereerste begin of spring in op het moment dat er een frisse blik nodig is. Samen komen we uit op het ideale concept: een boek, een audiotour, een social media-campagne, doeltreffend drukwerk of een combinatie daarvan.
Opdrachtgevers zijn onder meer: Stedelijk Museum Schiedam, ICOM Nederland, Drents Museum, The Mondrian Initiative, TextielMuseum, Museum De Fundatie, Leiden European City of Science 2022, nai010 uitgevers, Museum Boijmans Van Beuningen, Museum IJsselstein en Museum Gouda.